„Virtuvės mitų griovėjų“ (VMG) įkūrėjas ir idėjinis lyderis, kelerius metus iš eilės geriausiu pasaulyje įvertinto VMG kulinarinio žurnalo vyr. redaktorius, 21 knygos autorius, TV ir radijo laidų vedėjas, motyvatorius ir lektorius.
2011 metais sukūręs kulinarinį VMG projektą, jį A. Ivanauskas pavertė įmone, valdančia kelias dešimtis skirtingų prekių ženklų. Didžiausi iš jų: VMG kulinarinis žurnalas (kelerius metus iš eilės pasauliniu lygiu įvertintas kaip geriausias pasaulyje), VMG desertų šou (diktuojantis naujas švenčių madas), gyvenimo būdo žurnalas „AŠ Ikona“, kulinarinis žurnalas „Verdu ir kepu“, gastronominis portalas vmgonline.lt, aptarnavimo lygį Lietuvoje kelianti „VMG Akademija“, socialinis projektas „VMG Mokykla“ (pagal jį steigiamos modernios kulinarinės klasės Lietuvos mokyklose, išleistas pirmasis kulinarinis vadovėlis), Baltijos šalis sujungęs gidas „99 Places of Taste in the Baltics“, televizijos laida „Kulinariniai triukai“ (pasiektas ilgiausios Lietuvoje tiesioginės laidos rekordas, užfiksuotas „Factum“) ir antrą kartą pagerintas savo pačio bei pasiektas asmeninis rekordas – ilgiausiai vesta tiesioginė televizijos laida „Tvariai 30“, kulinarinis televizijos projektas „Alfo didysis šou“ bei skaitomumo rekordus mušančios, Lietuvos vardą garsinančios ir metai iš metų pasaulinius kulinarinius apdovanojimus pelnančios knygos.